FAQ

Hieronder vindt u antwoorden op vragen die ons vaak gesteld worden over uw inschrijving, bestellingen en leveringsvoorwaarden. Wij blijven ter beschikkingvoor al jullie bijkomende vragen.

Bestellen op Aventure Bio Belux

Hoe een account starten?

Aventure Bio richt zich tot alle professionals en detailhandelaars: fysieke winkels, verkoop op afstand, nomaden, enz.
Het openen van een Aventure Bio account is heel eenvoudig! Vul het formulier hier in, het zal u toegang geven tot onze volledige catalogus met prijzen en voorwaarden.

De op onze site aangegeven prijzen zijn exclusief belasting (ex. BTW), de belastingen worden aan het einde van de bestelling berekend.

Als uw project in uitvoering is, is het BTW-nummer in eerste instantie niet verplicht, u kunt ze ons meedelen wanneer u ze hebt verkregen.

Ik ben een particulier, kan ik bestellen?

Dank u voor uw interesse in onze producten, maar ons platform is alleen gericht op professionals.

Welke betaalmethoden worden aanvaard?

Aventure Bio accepteert betaling per creditcard, bankoverschrijving en automatische incasso.

De eerste bestelling dient contant te worden betaald. Dan, zodra we elkaar beter kennen :), kan een 30 dagen betaling worden opgezet.

Wat is de biologische certificering van Aventure Bio Belux?

Aventure Bio is gecertificeerd door de onafhankelijke instantie Certisys.

Het actuele certificaat is beschikbaar in de footer van onze website of hier.

Levering

Wat zijn de leveringsvoorwaarden (franco en verzendingskosten)?

De verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht/volume en het bedrag van de bestelling. Geen paniek! U wordt door het bestelproces geleid :)

Vind onze gedetailleerde verzendtarieven hier

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

De bestellingen worden klaargemaakt in ons magazijn in de buurt van Moeskroen en verzonden binnen 24 tot 48 uur.

Waar leveren jullie?

Tot op heden verzendt Aventure Bio Belux alleen naar België en Luxemburg.
Beantwoorden we je vraag hierboven niet?